Monday, September 16, 2019

BBM3410sATU2019: DIRI


Assalamualaikum. 
Nama  saya ialah Fatin Nageeha Binti Mohamad Nor, bernombor matrik 191020. Seterusnya saya berasal daripada Machang Kelantan. Saya merupakan pelajar jurusan Bacelor Sastera (Bahasa dan Linguistik Melayu). Pada tahun ini merupakan semesta yang terakhir bagi saya di Universiti Putra Malaysia.

Kursus yang diambil pada semester ini ialah Multimedia dalam Bahasa. Bagi kursus ini saya telah didedahkan dengan pelbagai kemudahan berinteraksi dengan masyarakat luar. Antaranya ialah Instagram, Blog, Facebook lain-lain lagi.  Malahan kursus ini diajar oleh Prof. Dr. Normaliza Abd. Rahim yang tidak lokek ilmu untuk berkongsi maklumat dengan pelajar bawah seliaannya.


Terima Kasih kerana membaca blog ini.

No comments:

Post a Comment

Mekar dalam jiwa

 Terlalu sulit untuk memberikan madu Mengukir daun-daun yang jatuh Tak sama seperti memetik bunga di taman Kamu mekar di saat lingkaran tang...