Thursday, December 26, 2019

BBM3410Satu: Kalender

Assalamualaikum semua...
Hari ini saya akan nak kongsi beberapa keping gambar kalender aku buat sendiri tau. Mesti korang kagum kan? Hehhehe. Takde lah sebenarnya Prof. dan En. Akmal yang banyak memberikan tunjuk macam mana nak buat kalender di Photoshop. 

Jom kawan-kawan tengok hasil kalender saya. 




Gambar di atas gambar saya tau. Gambar muka depan kalender. Cantik tak cover depan saya. Jap saya bagi clear sikit gambar cover depan. Jap tau....




Tadaaa inilah cover depan kalender Fatin Nageeha





Okey atas tu gambar bulan januari. Cantik tak? Hehhehe 







Okey gambar kedua pula, bulan Februari okey.





Okey ini pula bulan Mac. Bulan Mac ialah bulan paling saya sayang. Hehhe sebab Birthday ma saya. Love youu so much maa. 💓



Kalendar bulan April okey tak? 


 Ni pula bulan Mei ye kawan-kawan.


Bulan Jun 💓

Kalendar bulan Julai. Saya letak kenangan disini kawan kawan.



Bulan Ogos



 Bulan September bulan yang dinanti-nantikan oleh planet bumi. Hehhehe



Bulan November merupakan bulan yang memiliki aura yang aum, positif kepada saya. 


Bulan Disember merupakan bulan kelahiran saya. Jangan lupa wish tau kawan-kawan 🙆💓. 02/12 ulang tahun kelahiran saya.



Okeylah kawan-kawan itu sahajalah perkongsian gambar kalendar saya. Kalau ada sesiapa yang ingin gambar mereka menjadi cover kalander mereka. Haa bolehlah dm,pm saya tau. Boleh follow ig saya @aufanageeha okey. 


Saya kasi harga mur-mur je okey. Bye semuaaaaaa

2 comments:

  1. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete
  2. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

Mekar dalam jiwa

 Terlalu sulit untuk memberikan madu Mengukir daun-daun yang jatuh Tak sama seperti memetik bunga di taman Kamu mekar di saat lingkaran tang...