Tuesday, December 17, 2019

BBM3410Satu2019: Instagram Minggu 10 - Anda berasa Lega & Gembira?

Bismillah....

Baiklah, pada minggu ke 10, saya telah diberikan tugasan untuk upload gambar di instagram bertemakan kelegaan dan kegembiraan. Jom tengok macam mana saya adaptasi perkataan itu kepada gambar. 



Gambar Kelegaan


Teh Ais Madu bukan kelegaan bagi aku. Teh O Ais sebenar yang memberi kelegaan. Tetapi Prof. ajar suruh redha redha redha redha kalau benda yang kita suka tak dapat. Okey lah Teh Ais madu okey je!! Teh O Ais tak dapat hari ini 😭. Tapi takpe Teh Ais Madu pun salah satu minuman yang memberikan kelegaan kepada aku. 🤪 Semua Teh aku sukaaa 🤣






Gambar kegembiraan




Hahhahahahhaha gambar ini paling rare sebab saya suka tengok kawan-kawan saya makin gemuk. Kalau nak tahu apa benda saya tulis kaspyen di gambar ini. Jangan lupa follow instagram saya @fatinnageeha okey. Wajib tengok, sebab Prof. komen dan likes gambar ini. Terima kasih Prof. 




Terima kasih Prof. 


No comments:

Post a Comment

Mekar dalam jiwa

 Terlalu sulit untuk memberikan madu Mengukir daun-daun yang jatuh Tak sama seperti memetik bunga di taman Kamu mekar di saat lingkaran tang...