Tuesday, December 17, 2019

BBM3410Satu2019: Video 15 (One Shot Three Layer) Saya Tahu

(One Shot Three Layer) Saya Tahu


Tugasan pada kali ini agak huru hara bagi aku. Hahahahahahah akulah penolong pengarah, akulah orang yang melakonkan watak autisme tu. Alamak kantoilah. Hahahhahaha. 

Kawan-kawan kalau nak tahu untuk menjayakan penghasilan video ini, kami diiberikan arahan untuk membuat penggambaraan dua lokasi yang bebeza. Lokasi yang pertama di Pasar Maeps Serdang dan lokasi yang kedua di Perpustakaan Sultan Abdul Samad UPM. Bukan biasa-biasa nak siapkan video (One Shot Three Layer) Saya Tahu ini. Hehehehhehehehe.  Saya terpaksa tebalkan muka melakonkan  watak autisme ini. 

Kalau kawan-kawan nak tahu macam mana saya lakonkan watak autisme tu, bolehlah tekan Youtube Channel Kami Gadis Trex Production ye, atau boleh menonton video ini dibawah!!

Selamat menonton semua dan jangan lupa like okey. Terima kasih.






                                                                (Tragedi dan Seram)


No comments:

Post a Comment

Mekar dalam jiwa

 Terlalu sulit untuk memberikan madu Mengukir daun-daun yang jatuh Tak sama seperti memetik bunga di taman Kamu mekar di saat lingkaran tang...