Saturday, December 14, 2019

BBM3410Satu2019: Fotografi 3 & 4

Hello semua...
Minggu ini memang blog saya akan berasaplah.  Pada minggu ke-6 memang minggu yang paling kritikal. Halah bukan krtikal memang azab, Prof. punya tugasan mashaAllah sungguh memberikan azab dari segi masa. Walaupun tugasan  Prof. bagi ini secara serentak. Namun saya redha sahaja. Nak tahu kenapa? sebab tugasan yang diberikan bukanlah kena buka buku tebal-tebal, hafal teori ke apa... Tugasan yang diberikan sungguh santai, dan banyak memberikan nilai kesabaran yang tinggi. Bukan mudah sebenarnya nak ambil gambar potret dan simpulan bahasa. Orang cakap ''Nak berjaya memerlukan pengorbanan dan daya kreatif''. Yeke? Kawan-kawan!!!! Gambar potret aku paling azab kawan-kawan, hahahhahahahaha. Susah weh nak jadi model, nak-nak bahagian aku kena baring atas kereta! Elok bukan, ada kelainan sikit! Heheheheh. Kalau kawan-kawan nak tengok macam mana saya cuba kawal malu nak jadi model ala-ala Neelofa, sila lah tengok Channel  Youtube kami Gadis Trex Production okey?
Fotografi  3 & 4 ini berkaitan dengan simpulan bahasa dan potret. Ha!!! gambar potret kena ada 11 tau, bukan biasa-biasa Prof. saya. HAHAHHAHAHA. Okey lah malas nak bebel banyak sangat, jangan lupa like dan komen ye. Terima kasih!





 Fotografi 3 (Potret & Swafoto)


 Fotografi 4 (Simpulan Bahasa)

No comments:

Post a Comment

Mekar dalam jiwa

 Terlalu sulit untuk memberikan madu Mengukir daun-daun yang jatuh Tak sama seperti memetik bunga di taman Kamu mekar di saat lingkaran tang...