Saturday, December 14, 2019

BBM3410Satu2019: Vlog Konvokesyen UPM ke-43

Bismillah...


Vlog Konvokesyen UPM ke-43 ini memberikan satu kelainan daripada video-video yang lain. Video Vlog Konvokesyen UPM ke-43 kali ini Prof. memberikan kelainan untuk menemu bual ibu bapa dan graduan. Tujuan Prof. memberikan tugasan ini bukan biasa-biasa, bagi saya Prof. nak tengok kemampuan, kesungguhan, kreatif kami dalam menghasilkan video Vlog ini.

Walaubagai manapun, semasa pembikinan Vlog Konvokesyen UPM ke-43 ini sebenarnya banyak cabaran, kerana saya tidak pernah mengetahui rentak, corak penghasilan video vlog. Namun, hasil daripada perbincangan dengan ahli kumpulan, saya sudah mendapat gambaran yang jelas mengenai Vlog. Orang tua-tua cakap  ''Sembang pasal kerja memang mudah, nak buat tu sebenarnya susah''. Kalau mulut je bergerak, kaki, tangan, otak tak berfungsi tak jalan juga kerjanya. Lagi satu susah woii nak limitkan video Vlog Konvokesyen UPM ke-43 ini 7 minit. Hehehhehehehehe. 


Kalau kawan-kawan nak tahu macam mana kami membuat video Vlog Konvokesyen UPM ke-43 ini bolehlah pergi ke Youtube Channel kami Gadis Trex Production atau saksikan video Vlog Konvokesyen UPM ke-43 dibawah okey? Terima kasih semua!!!








Vlog Konvokesyen UPM ke-43

No comments:

Post a Comment

Mekar dalam jiwa

 Terlalu sulit untuk memberikan madu Mengukir daun-daun yang jatuh Tak sama seperti memetik bunga di taman Kamu mekar di saat lingkaran tang...